Monday, June 10, 2013

SAWI BERBULU

Hari ni nak cerita pasal anak sawi 50sen yang aku cerita dulu. Anak sawi dah mula keluar daun sebenar. Aku agak hairan juga kenapa sawi ni berbulu. En suami kata mungkin kecil lagi kot. Aku tak puas hati lalu bertanya kepada en google pula. Yey..aku dah dapat jawapannya kat SINI . Ha ha ha..padan muka aku rupanya biji sawi untuk masakan tu menghasilkan sawi berbulu bukan sawi yang kita makan or beli kat pasar tu..Baru ku tahu..

Lihatlah suburnya anak-anak sawi berbulu ni...

Ni la rupa sawi berbulu. Jadi kalau rasa nak tanam sawi beli benih sawi drp pembekal biji benih..hehe..
 

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...