Thursday, March 18, 2010

Puas Aku Cari....Rupanya Disini........

Petang tadi balik dari rumah mak, jenguk anak tompok... aik dah tak ada disini..tempat yang aku buatkan untuk dia...

cari punya cari tak jumpa2 juga...tunggu tompok je la. Nak intai dia kat mana dia sorok anaknya. Dia masuk bilik aku...Hmm mungkin dia letak kat sini. Cari juga tapi tak jumpa-jumpa pun... Bagitau kat anak aku suruh cari sama.

"Ibu, saya dah jumpa!"...
Kat mana???

Disini...

??@#$%%^&&.........

12 comments:

  1. ya ampun kat situh dia masuk..mcm bella i dulu dia nak bawak masuk dalam sofa.sabo jela

    ReplyDelete
  2. hahaha sebijik mcm mak janda papa si manja

    sesuka ati dia nk letak anak kt mana.

    ReplyDelete
  3. anak dia 2 ekor, sekor dah mati..mati dalam perut kot..dia lahirkan pun selepas 2 hari lahirkan yang hidup ni..pelik kan..

    ReplyDelete
  4. heheheh soo cute... sabo je la kan? siap pandang kamera n buat muka tak bersalah plak..

    ReplyDelete
  5. diana: tu la buat muka x bersalah tu yg x tahan tu....

    ReplyDelete
  6. Salam... nasib baik mesin tu tak di 'on' kan... kalau tak dua-dua beranak kena cuci hehehehehe

    * apalah Tompok ni... ada tempat elok... dalam wahing mesin gak dia nak duduk :p

    ReplyDelete
  7. salam umie...mesin tu yg dah rosak...selalu letak kain baju yg nak dicuci..mmg x blh on tapi cuma risau termasuk kain baju tanpa melihat dulu..kang x pasai2 mati lemas...

    tu la...dah peel ibu kucen mcm tu..sabau jer..

    ReplyDelete
  8. hehe..cantik pny dia duduk..ini br die kt f5..privacy ala2 j.Lo pas bersalin..

    ReplyDelete
  9. Kucing tuh nak bunuh diri ker hape? Tahu lar nak cari tempat selamat. Tapi mesin basuh last option.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...