Sunday, March 28, 2010

AKu TeRiMa KaMu SeAdaNya...

Pertama kali aku melihat wajah kamu, hati aku berbunga riang..sukanya aku melihat kamu. Betapa gembira bila dapat melihat kehadiranmu. Tiap-tiap hari aku akan menjenguk kamu walaupun tanpa kamu sedari...

Tapi hari demi hari silih berganti, hatiku menjadi gundah dan resah. Bukan kerana tak dapat melihat kamu tetapi apabila melihat keadaan diri kamu . Aku cuba untuk memulihkan keadaan kamu , ternyata mungkin ini adalah takdir buat dirimu...
Aku terima kamu seadanya...

dan

Walau kamu tidak sesempurna yang lain akan tetap aku sayang kamu...

percayalah...

Kelo dan ibu..tompok..
Bermain-main

Baru 3 minggu tapi dah nakal..
Lihatlah kekurangan Kelo...matanya sebelah macam dah rosak..
Tiap-tiap hari penuh taik mata, aku dah lap dan letakkan ubat mata, tapi tak nampak macam ok cuma nampak semakin putih selaput matanya..

2 comments:

  1. kesian kelo.. better bawa ke vet dan dapatkan ubat.. supaya selaputnya betul2 kering dan tidak di jangkiti kuman.. :)

    kelo mmg comel!

    ReplyDelete
  2. ye la tapi vet dah tutup time balik keje...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...