Tuesday, April 27, 2010

Aku Boleh Terima Kalau Engkau Terdesak

Pagi- pagi lagi ada berita tentang dirimu...Aku tau aku yang selalu layan engkau..Rasa bertanggungjawab juga ler bila ko buat perangai camgitu...

tapi aku rasakan engkau ada sebab musabab yang jelas dan nyata kenapa engkau buat macamtu..Aku percaya engkau takkan buat khianat pada orang yang dah berbudi pada ko kan...

Memang pagi tadi ada sesuatu dalam sinki bilik guru...Sapa punya kalau bukan si Bubu tu... Aku rasa mungkin dia terkunci dalam bilik guru semalam. Petang semalam dia ada tido kat bilik guru. Aku percaya kalau tak takkan dia nak buat macam tu..

Aku pun tolong ler bersihkan najis si Bubu tu..dah biasa ngan menda-menda tu...
Biar kita buat dengan ikhlas kan...Ok..Bubu len kali jangan melepas dalam bilik guru lagi...or pastikan keluar dari situ sebelum dikunci..

gambo??...takde ..tak ambil pun kang tak lalu pulak tengok blog aku ni...heh3..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...