Friday, April 1, 2011

Kucing boleh Disuruh ker??..

Dari semalam cuba upload video ni...
akhirnya berjaya juga...

Saja jer nak kongsi telatah MIKKA ni..
bila tengok kat youtube tu macam-macam kucing yg bijak-bijak(apa ayat aku ni...??)
bila main dengan budak MIKKA ni seronok pula tengok dia pergi ambik dan bawa balik bola kertas tu...mula-mula dia main ngan tisu..pastu aku buat bola kertas suratkhabar pulak...

layannn.....


video

4 comments:

  1. pandainya mika... klu anak2 bulus sy, jgn harap la nk ikut arahan... semuanya degil2....

    ReplyDelete
  2. pandainye mikka!!! akak upload la kat youtube..leh share2 kat peminat kucing... =))

    en.AMD = kucing2 saya pon bolayan la nak buat macam si mikka tue..buat penat suruh je...huhu...

    ReplyDelete
  3. Sharz: nanti akak try sbb youtube kena guna flv. video ni mov...kalu berjaya convert nti akak upload...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...