Monday, February 21, 2011

Kejayaan Mereka Kebahagiaan Kami...21.2.2011


Walaupun entry semalam kata aku dah tak boleh update blog sebab kamera udah rosak...
Tapi harini rasa nak update gak ler...
sebab result STPM diumumkan harini...jadi aku ambil gambar guna kamera member je lah...nak merakamkan saat-saat bahagia student STPM 2010 menerima keputusan..

Alhamdulillah tahun ni 2 orang calon berjaya mendapat 4A setelah 2 tahun yang lepas hanya mendapat 3A 1B saja..Tahniah pada pelajar yang cemerlang...tahniah juga buat guru-guru yang mendidik mereka..guru hanya tumpang gembira bila melihat kejayaan anak-anak didik...
calon 4A..tahniah..terbaik di Kerian

PKT6 bersama pelajar-pelajar cemerlang...

hehe...saat yang penuh debaran...

(2A, 2A-)...tahniah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...