Monday, May 17, 2010

Aku Gembira Bila Korang Datang...



Tajuk entry cam tak best lak..biar ler..yang penting aku suka..aku gumbira..
Mula-mula ingatkan korang dah tak ingat dah kat aku dan juga kawan seperjuangan. Tunggu mesej tak der...kat fb pun tak der gak..hmm..dah tak ingat ker anak2 didik aku ni...

Rupanya korang sengaja yer tak nak wish dulu...ada planing lain rupanya..tak kisahlah yang penting aku rasa gembira...rasa suka ..rasa terharu bila korang datang kat sekolah tadi...sayang korang semua...tapi siapa??...anak-anak didik aku ler..tika, paez, farhana n mail...tapi masih ada yang kurang, tapi dah dimaklumkan yang dia tak dapat datang sebab ada urusan lain...ok..tak per..yang penting aku gembira...sudah berapa kali aku cakap gembira??..tu tandanya memang aku gembira...hehe.. pada kalian teruskan pengajian dan moga berjaya dengan cemerlang..



7 comments:

  1. makaseh...wp ada mata yg tak suka...dengki ler tu...hehe...

    ReplyDelete
  2. makaseh...kucen jer ker??..heh3...

    ReplyDelete
  3. Salam, ziarah, susahnya nak kumen, baru dapat hehehe

    x tau nk kumen apa, harap semua famili disana sihat walafiat dan sentiasa dirahmati Allah aminnn...

    ReplyDelete
  4. wsalam...thanks papa meow..ameen..
    ye ker susah nak komen?/slalu x der masalah pun x tau pulak....:(

    ReplyDelete
  5. syg ckgu jgk..
    lama xnmpak.
    hehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...